Gyorsabb tízezer liter lezúduló víznél egy BMW M5?
Látna valami furcsán szépet? A BMW kanadai marketingrészlege fogta az 560 lovas M5 szedánt és pár, szuperlassításban is kitűnő képeket adó kamerát.
Látna valami furcsán szépet? A BMW kanadai marketingrészlege fogta az 560 lovas M5 szedánt és pár, szuperlassításban is kitűnő képeket adó kamerát.
A Zöld Pokol néha még azokat is megtréfálja, akik nap mint nap a pályán köröznek.
A bajorok sportrészlege 1985-ben kezdte el gyártani az 5-ös sorozat zászlóshajóját.
Egy 560 lóerős, V8-as motorral hajtott sporlimuzin mellett igazán vállalható kompromisszum az elektromos városi kisautó.
A Nighthawk kiadást a japán vásárlóknak delegálják és teljesítménye 575 lóerő.
Sokat kibír egy M5-ös BMW: erre szolgáltatott példát az a baleset is, amely nemrégiben történt a dél-afrikai Johannesburgban.
Könnyebb, erősebb és gyorsabb lesz az újdonság, amely várhatóan jövő nyáron jelenik meg.
A nyáron megújul a bajor prémiummárka 5-ös sorozatának teljes palettája. A limuzin mellett a Touring és a Gran Turismo verzió is felfrissül, és mint ilyen, az M GmbH is kezelésbe vette az M5-öt.
Megdöntötte a leghosszabb drift Guinness-rekordját a BMW Performance Center instruktora, Johan Scwartz múlt hétvégén, egy dél-karolinai jótékonysági eseményen. Az új csúcs 82,5 kilométer!
Az Egyesült Államokban tartott aukción 700 ezer dollárért kelt az utolsó limitált szériás jubileumi M5, amit az új gazdája még vezetni sem fog.
A bajor sportszedán harmincadik születésnapja alkalmából 600 lóerős limitált szériát dobnak piacra a németek.
Idén harmincéves a modell, a bajorok megadják a módját.
A Nürburgring-Nordschleifén száguldozni óriási élmény, de a legendás pályát nem véletlenül nevezik Zöld Pokolnak. Előfordul, hogy a vérbeli profikat is meglepi, még akkor is, ha épp nem versenyeznek…
A napokban érkezett a hír, hogy a bajorok egyik legdrágább M5 és M6 modelljeit jobb, ha nem használják a tulajdonosok. Nem sok ilyen harmincmilliós gép szaladgál a magyar utakon.